Математичні змагання
за рядками вивченої теми «Подільність чисел »
Старанність – мати успіху
Мігель Сервантес
Мета: поглиблювати і розширювати знання з
предмета.
Розвивати пізнавальний інтерес, творчу активність ,
логічне мислення,
Виховувати відповідальність за доручену справу, товариськість, уміння працювати в
групі, рахуватися з точкою зору інших .
Хід заходу
Вчитель: Сьогодні у нас цікава інтелектуальна гра : боротьба вас , юні
математики, У змаганнях беруть участь дві команди: «Дільники» і «Кратні»
1 Розминка
а) індивідуальні змагання:
(максимальна кількість балів 7)
−Запишіть у кружечки ,що зображені на рисунку ,всі дільники відповідного
числа.
(рисунок 1)
−Серед наведених чисел 34, 80,22, 94,102,64,42,54,16 виберіть кратні 8 і запишіть їх у порядку зростання
(рисунок 2)
2 Естафета дільників
(групові змагання)
а) максимальна кількість балів9
− Учні по порядку записують по
одному дільнику. Перемагає команда , яка правильно перша заповнить всі кружечки
(рисунок3)
−Зарисуйте кружечки , у яких записані числа , що діляться на 9
(рисунок 4)
3 Впіймай слово
(максимальна кількість балів−:6
(рисунок 5)
4Складання чисел
(максимальна кількість балів−3
Учасникам команд роздаються таблички з цифрами 0,1,2,3,4,5 Потрібно швидко
скласти з цифр задане число
1 Скласти трицифрове число , яке ділиться на 5
2Скласти трицифрове число, яке ділиться на 2
3 Скласти трицифрове число, яке ділиться на 5 і на 2
5Крок до зірок
(максимальна кількість балів−10)
1Скільки існує пар натуральних чисел х,у, що одночасно виконуються рівності
НСК(х,у)=ху
Х+у=16
2Знайдіть усі пари натуральних чисел х,у, що виконуються рівності
НСК(х,у) НСД(х,у)=90
Х+у=21
Підсумок гри
На змаганнях усі були уважними ,кмітливими,зосередженими.
Ми переконалися , що кожен з вас
може стати справжнім математиком.
Оголошуються результати.
Додатки:
Рисунок № 5
Д
|
К
| ||||||||
О
|
А
| ||||||||
С
|
І
| ||||||||
Н
|
і
| ||||||||
Ч
|
О
| ||||||||
К
|
Е
|
К
|
Е
| |||||||||
П
|
І
| |||||||||
С
|
І
| |||||||||
Р
|
Я
| |||||||||
М
|
К
| |||||||||
Д
|
К
|
Рисунок № 2
?*?*?:8
|
Рисунок № 3
? ? ? ?
? 36 ?
? ? ? ?
? 36 ?
? ? ?
Рисунок №6
342 662
531
123 852
405 444
804 902
716
Рисунок № 1
15
/ І \
Рисунок №6
342 662
531
123 852
405 444
804 902
716
Рисунок № 1
/ І \
* *
/ І \
* *
/ І \
* *
Комментарии
Отправить комментарий