Математичні змагання "Подільність чисел"

Математичні  змагання  за  рядками вивченої теми «Подільність чисел »
                                                                            Старанність – мати успіху
                                                                          Мігель Сервантес
 Мета: поглиблювати і розширювати знання з предмета.
Розвивати пізнавальний інтерес, творчу активність , логічне мислення,
Виховувати відповідальність за доручену справу, товариськість, уміння працювати в групі, рахуватися з точкою зору інших .
Хід заходу
Вчитель: Сьогодні у нас цікава інтелектуальна гра : боротьба вас , юні математики, У змаганнях беруть участь дві команди: «Дільники» і «Кратні»
1 Розминка
а) індивідуальні змагання:
(максимальна кількість балів  7)
−Запишіть у кружечки ,що зображені на рисунку ,всі дільники відповідного числа.
(рисунок 1)
−Серед наведених чисел 34, 80,22, 94,102,64,42,54,16 виберіть кратні  8 і запишіть їх  у порядку зростання
(рисунок 2)
2 Естафета дільників
(групові змагання)
а) максимальна кількість балів9
− Учні по порядку  записують по одному дільнику. Перемагає команда , яка правильно перша заповнить всі кружечки
(рисунок3)
−Зарисуйте кружечки , у яких записані числа , що діляться на 9
(рисунок 4)
3 Впіймай слово
(максимальна кількість балів−:6
(рисунок 5)
4Складання чисел
(максимальна кількість балів−3
Учасникам команд роздаються таблички з цифрами 0,1,2,3,4,5 Потрібно швидко скласти з цифр задане число
1 Скласти трицифрове число , яке ділиться на 5
2Скласти трицифрове число, яке ділиться на 2
3 Скласти трицифрове число, яке ділиться на 5 і на 2
5Крок до зірок
(максимальна кількість балів−10)
1Скільки існує пар натуральних чисел х,у, що одночасно виконуються рівності
НСК(х,у)=ху
Х+у=16
2Знайдіть усі пари натуральних чисел х,у, що виконуються рівності
НСК(х,у) НСД(х,у)=90
Х+у=21
Підсумок гри
На змаганнях усі були уважними ,кмітливими,зосередженими.
Ми переконалися , що кожен  з вас може стати справжнім математиком.

Оголошуються результати.

Додатки:


Рисунок № 5


Д





К

О




А

С






І

Н








і
Ч



О

К




Е





К




Е

П




І

С





І

Р









Я
М





К

Д





К







 Рисунок № 2


 ?*?*?:8

Рисунок № 3
         ?  ?    ?   ?
         ?     36    ?
           ?    ?    ?
Рисунок №6
              
  342  662
531
123   852 
405           444
804          902
        716



Рисунок № 1

             15
           /   І  \
         *          *
         /     І      \
        *              *       
                                                 
                                                   

                   


                



Комментарии