Тема: Розв’язування вправ. Подорож у
місто Математики.
Мета: Удосконалювати вміння виконувати
завдання, що передбачають використання понять вивчених фігур та формул, пов’язаних з
даними фігурами, вміння розв’язувати рівняння на основі залежностей між
компонентами арифметичних дій; розвиток інтелектуальних можливостей учнів,
виховання інтересу до математики.
Обладнання: карта міста Математики,
картки із завданням, ноутбук, презентація.
Хід уроку
1.Вступне слово вчителя.
Повідомлення теми і мети уроку.
2.Узагальнення знань.
Клас поділено на три команди:
Чомучки, Ерудити, Пізнайки.
1 зупинка – вулиця Правил (по 1 балу за правильну
відповідь)
Запитання 1 команді:
1. Компоненти дії віднімання
2. Як знайти невідомий
доданок?
3. Градусна міра
розгорнутого кута
4. Який кут називається
тупим?
5. Градус – це одиниця
вимірювання …
Запитання 2 команді:
1. Компоненти дії додавання.
2. Як знайти невідоме
зменшуване?
3. Яким приладом вимірюють
величину кута?
4. Який кут називається
прямим?
5. Дециметр – це одиниця
вимірювання …
Запитання 3 команді:
1.Як знайти невідомий
від’ємник?
2.Градусна міра прямого кута.
3.Який кут називається
гострий?
4.Сантиметр – це одиниця
вимірювання …
5.Як знайти периметр
прямокутника?
Підбиття підсумків.
2 зупинка – перехрестя Задач (по 2 бали за кожну правильну відповідь)
Щоб перейти Перехрестя, треба виконати завдання, які розв’язують всі
учасники №363 (1;2)
3 зупинка – набережна Капітанів (по 5 балів)
Завдання для капітанів:
Розв’язати рівняння:
( m + 326) – 569 = 674
5084 – (к – 299) = 568
871 – ( х + 157) = 385
Клас виконує: № 392 (1;2)
4 зупинка – площа Геометрії
Команди виконують завдання на аркушах паперу. Завдання задають учні –
геометричні фігури, які у віршованій формі розкривають окремі властивості
фігур.
Завдання для 1 команди:
1.Зобразити пряму
2.Побудувати кут АМК = 35 з допомогою транспортира
3. знайти периметр квадрати зі стороною 4 см .
Завдання для 2 команди:
1.Зобразити промінь
2.Побудувати кут АОС = 90 з допомогою транспортиру
3.Знайти периметр квадрата зі стороною 6 см .
Завдання для 3 команди:
1. Зобразити відрізок
2. Побудувати кут АОВ = 125
з допомогою транспортира
3. Знайти периметр квадрата
зі стороною 5 см .
3.Підсумок уроку. Презентація «Чотирикутники»
Підбиття підсумків
4. Домашнє завдання № 357 (1
– 4) (у); № 427, № 431*
Прямокутник:
Про мене всім відомо здавна.
Чотири сторони, а з них
Дві довші, а дві коротші.
Кути ж мої усі – прямі.
У мене рівні теж діагоналі дві.
Рекомендуюсь: Я - Квадрат.
Чотири сторони я маю.
Усі однаковісінькі вони.
А ще діагоналі рівні мої.
Точка:
Я – невидимка. В цьому суть моя.
Хоч і одна – відома всім і звична
Фігура я – геометрична.
Коли ж багато нас до гурту залучити
Фігури різні можна утворити.
Комментарии
Отправить комментарий