Урок - подорож. 5 клас.

Тема: Розв’язування вправ. Подорож у місто Математики.
Мета: Удосконалювати вміння виконувати завдання, що             передбачають використання понять вивчених фігур та формул, пов’язаних з даними фігурами, вміння розв’язувати рівняння на основі залежностей між компонентами арифметичних дій; розвиток інтелектуальних можливостей учнів, виховання інтересу до математики.
Обладнання: карта міста Математики, картки із завданням, ноутбук, презентація.

Хід уроку
     1.Вступне слово вчителя.
     Повідомлення теми і мети уроку.
      2.Узагальнення знань.
Клас поділено на три команди:
Чомучки, Ерудити, Пізнайки.
1 зупинка – вулиця Правил (по 1 балу за правильну відповідь)
Запитання 1 команді:
1.   Компоненти дії віднімання
2.   Як знайти невідомий доданок?
3.   Градусна міра розгорнутого кута
4.   Який кут називається тупим?
5.   Градус – це одиниця вимірювання …

Запитання 2 команді:
1.   Компоненти дії додавання.
2.   Як знайти невідоме зменшуване?
3.   Яким приладом вимірюють величину кута?
4.   Який кут називається прямим?
5.   Дециметр – це одиниця вимірювання …

Запитання 3 команді:
       1.Як знайти невідомий від’ємник?
       2.Градусна міра прямого кута.
       3.Який кут називається гострий?
       4.Сантиметр – це одиниця вимірювання …
       5.Як знайти периметр прямокутника?

         Підбиття підсумків.

2 зупинка – перехрестя Задач (по 2 бали за кожну правильну відповідь)
Щоб перейти Перехрестя, треба виконати завдання, які розв’язують всі учасники №363 (1;2)

3 зупинка – набережна Капітанів (по 5 балів)

          Завдання для капітанів:
Розв’язати рівняння:
( m + 326) – 569 = 674
5084 – (к – 299) = 568
871 – ( х + 157) = 385

         Клас виконує: № 392 (1;2)

4 зупинка – площа Геометрії
Команди виконують завдання на аркушах паперу. Завдання задають учні – геометричні фігури, які у віршованій формі розкривають окремі властивості фігур.

       Завдання для 1 команди:
1.Зобразити пряму
2.Побудувати кут АМК = 35 з допомогою транспортира
3. знайти периметр квадрати зі стороною 4 см.

         Завдання для 2 команди:
1.Зобразити промінь
2.Побудувати кут АОС = 90 з допомогою транспортиру
3.Знайти периметр квадрата зі стороною 6 см.

            Завдання для 3 команди:
1.   Зобразити відрізок
2.   Побудувати кут АОВ = 125 з допомогою транспортира
3.   Знайти периметр квадрата зі стороною 5 см.

3.Підсумок уроку. Презентація «Чотирикутники»
              Підбиття підсумків
4.   Домашнє завдання № 357 (1 – 4) (у); № 427, № 431*


 Прямокутник:
  Про мене всім відомо здавна.
  Чотири сторони, а з них
   Дві довші, а дві коротші.
   Кути ж мої усі – прямі.
   У мене рівні теж діагоналі дві.

   Квадрат:
Рекомендуюсь: Я  - Квадрат.
Чотири сторони я маю.
Усі однаковісінькі вони.
А ще діагоналі рівні мої.


 Точка:
    Я – невидимка. В цьому суть моя.
   Хоч і одна – відома всім і звична
   Фігура я – геометрична.
   Коли  ж багато нас до гурту залучити
   Фігури різні можна утворити.





















Комментарии